Modalități și timpi de livrare

Nu există comandă minimă obligatorie. Comenzile on line sau prin email se primesc non stop, prelucrarea datelor se face de luni până vineri între orele 9-18.

Prețurile afisate pe site sunt prețurile finale de vânzare.


Produsele comandate vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei prin curierat rapid sau Poșta Română, termenul de livrare obișnuit al produselor aflate în stoc este de 1-2 zile (prin curier rapid), respectiv 3-5 zile lucrătoare în cazul Poștei Romane de la momentul confirmării comenzii*.

Pentru produsele care lipsesc momentan din stoc vă vom comunica prin email sau telefonic timpul de livrare.

În cazul expedierii prin Curier rapid intervalul de livrare  este 9-18. Pentru livrarea prin curier vă rugăm să ne comunicaţi intervalul de timp în care puteţi fi găsiti la adresă. Livrarea prin Curier rapid se poate face inclusiv sambata, fara costuri suplimentare.

 

Livrarea este GRATUITĂ (prin Poșta Română) pentru comenzile ce depasesc 199 RON. În cazul în care doriți expedierea prin Curier rapid veți achita doar diferența de preț dintre cele două variante de transport. 

Pentru comenzi mai mici de 199 RON costurile expedierii coletelor se stabilesc în funcție de modalitatea de plată (ramburs sau prin transfer bancar), greutatea coletului, iar în cazul Curierului rapid pot exista taxe suplimentare în cazul în care localitatea de destinație nu este în raza de acoperire a acestui curier.

Taxele de transport apar în COȘ imediat ce adăugați un produs, se modifică în funcție de greutatea produselor alese și odată ce vă logați și de modalitatea de plată pe care o doriți. Înainte de a confirma comanda taxele de transport apar ca poziție separată în Coșul de cumpărături. Valoarea transportului include si taxa de manipulare (cutii, ambalaje etc).

În cazul expedierii prin Curier rapid, pentru localităţile aflate în afara ariei de acoperire a curierului, se percep taxe suplimentare de 1 ron/km, indiferent de valoarea comenzii. În acest caz veți fi contactat telefonic, vi se va comunica taxa de transport și coletul va fi expediat doar dupa ce primim acordul dvs.

În cazul expedierii prin Poșta Română veți primi un aviz că a sosit coletul la oficiul postal de care aparține adresa de livrare introdusă. În cazul în care ați optat pentru plata ramburs veți achita contravaloarea pachetului la ridicarea lui de la oficiul poștal.

Dacă nu primiți avizul în cutia poștală, vă recomandam să verificați la Oficiul Poștal de care aparține adresa de livrare primirea coletului în 3-5 zile lucrătoare de la momentul când ați primit emailul nostru de confirmare a livrării. Excepție face cazul când ați fost anunțat telefonic că unele produse lipsesc din stoc momentan și urmează să fiți notificat când se va face expedierea.

În cazul în care adresa la care doriți expedierea coletului nu corespunde cu cea din buletinul de identitate, vă rugam ca în momentul în care completați adresa de livrare să treceți și: Post Restant. Vor fi astfel eliminate situațiile în care funcționarii Poștei Române vă pot refuza eliberarea coletului.

Dacă în termen de 10 zile nu ridicati coletul, acesta se va intoarce la noi (în acest caz noi plătind cheltuielile de livrare, retur si magazinaj), situație în care pentru comenzile viitoare va trebui să faceți plata anticipat.

Deteriorarea coletelor in timpul transportului

In pofida ambalării corecte şi riguroase, de natură a preveni incidentele în timpul manipulării şi livrării coletelor, pot interveni situaţii în care integritatea coletelor este afectată.

Vă rugăm să verificaţi integritatea coletului înainte de a accepta şi de a semna pentru primirea lui! In cazul in care observaţi o deteriorare a ambalajului, vă rugăm să solicitaţi agentului să întocmească un proces verbal. Este singura modalitate prin care se pot solicita despăgubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor în timpul transportului. Reclamaţiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!

* Termenele de livrare sunt cele declarate și asumate de Curier rapid, respectiv Poșta Română. Termenele curg din momentul confirmarii expedierii produselor comandate.


Producători

Părerile dvs.

Deși nici mie nu mi se pare profesional faptul că folosesc ziare la ambalare (și mi-ar plăcea ca acestea să fie măcar tocate – ca să nu pară „reclamă” la ziarele/revistele respective – sau, în cel mai bun caz, să folosească ceva deja prelucrat prin reciclare), trebuie să recunosc că apreciez respectul față de natură și resursele ei (care până la urmă este și în avantajul ...... Citiți mai mult

Anonim
-,

Sunt tare multumita cu nuci de sapun,mai ales la rufe alba pun o lingura de bicarbonat,si rufele mele sunt albe.Eram curioasa daca face spuma,deoarece masina mea de spalat se deschide sus,am ridicat capacul de la sifon,si ce vad--spuma /bineinteles dupa ce a spalat-golire /minunat Saculetul mic cu 6 buc. de nuci de sapun folosesc la 3 spalari.Inca odata sunt ...... Citiți mai mult

Varga Eva
-,

Promtitudinea cu care trimiteti coletele m-a facut client fidel, pentru ca eu in general stau pana nu mai am produsul si cad fac comanda vreau sa imi si ajunga la usa ceea ce dvs reusiti cu succes!Inca mai am 500g nuci de sapun si nu stiu sa spun de ce am renuntat la ele... poate pentru ca masina mea de spalat nu are temperatura de 50 grade? la mine ori spal la 40 ori ...... Citiți mai mult

Elena
-,

Sunt foarte multumita de produsul,, nuci de sapun ,, doar ca pentru rufele albe trebuie atentie,saculetul cu nuci lasa o urma colorata insa daca se adauga produsul de albire (bicarbonatul de sodiu) rufele se curata mai bine si nu se coloreaza. ... Citiți mai mult

nina
-,

AM FACUT PROBA PENTRU CA NU PREA CREDEAM, DAR SINCER NU MA ASTEPTAM LA UN REZULTAT ATAT DE PERFECT ... Citiți mai mult

Simona
-,